Di 16, woe 17 en do 18 oktober

18 oktober 2018 - Hermanus, Zuid-Afrika

goeiemorgen iedereen,

We zitten momenteel heerlijk te ontbijten in het zonnetje met zicht op zee en de walvissen.

Dinsdag zijn we vertrokken vanuit De Kelders richting Hermanus. We hebben de kust gevolgd en onze eerste stop was in Betty's Bay. Hier leeft een kolonie pinguïns  die we maar eens gingen bezoeken. Daarna hebben  we de wijnroute verder gevolgd tot in Stellenbosch verder naar Pniell tot in Franschhoek. Hier hebben we het op één na grootste wijndomein van Zuid-Afrika bezocht "Boschendal". We kregen een rondleiding en konden wijn proeven.  Daarna hebben we richting Hermanus ingezet. We zitten hier in een studio "The Galleries Studio's". Mooie locatie met wijds uitzicht. Boven op het dak hebben we een zwembad maar het is nog te koud om hiervan gebruik te maken. Gisteren hebben we vele en vele walvissen hier zien voorbij zwemmen. Sommige hebben capriolen gemaakt en springen al eens in de lucht. Je kan hier uren naar blijven kijken. We hebben ook nog wat rondgewandeld en 's avonds weer lekker gaan eten.

Vandaag gaan we nog een rustdagje inlassen en  blijven we hier en genieten van de walvissen.

Zonnige groetjes, Jean en Marijke

1. Pierre:
    18 oktober 2018
    Rondleiding en wijn proeven... toch niet gelijk in Croagne of Autignac, hoop ik... 😂😂😂
  2. Jean en Marijke:
    Neen hoor, rustig aan ! Jean moest nog rijden.😉
  3. Hilde Vaes:
    18 oktober 2018
    Prachtige foto's met de walvissen. Ook op het filmpje waren ze goed te zien, laat staan in het echt. Super!!
  4. Emilie:
    19 oktober 2018
    Geweldige ervaring voor jullie. Spijtig dat het zo lang vliegen is want die mooie natuur en al die wilde dieren zou iets voor mij zijn. Dus geniet maar in mijn plaats.